Bu aralar canım inanılmaz ayvalık tostu çekiyordu bende dayanamayıp yedim. Bundan 15 gün önce yedim birde dün akşam canım çok istedi yine yedim valla dün akşam araştırdığımda kesinlikleee yenmemesi gerekiyormuş içinde salam sosis olduğu için inanılmaz vicdan acabı geçtim toksoplazma riski çok yüksektir bu gıdalarda deniliyor. Hala aklımda ya bişey olursa sorusu var 35 haftalığım