MrsAyana Arkadaşlar Pazartesi günü 14+5 günlük olucaz doktordan randevu aldım da o gün cinsiyeti öğrenebilir miyiz sizceee 🤷🏼♀️😊 kaç haftalık öğrendiniz siz ?
ikicocuklubiranne MrsAyana 12 haftada ikili testte öğrendim. Oğlumu da şimdi tekrar hamileyim kızımı da ☺️
Gayecik MrsAyana Ben 16 haftalıktı öğrendiğimde 🥳 inşallah öğrenirsiniz biraz erken gibi geldi ama belli olmaz tabi 🥰
MrsAyana ikicocuklubiranne oy maşallah erkek erken belli oluyormuş evet doktorumuz bize bişey söylemedi ikili taramada 🤷🏼♀️😊
ikicocuklubiranne MrsAyana kızımı da erken öğrendim ☺️ Durdukları pozisyon ve doktor tecrübesiyle sanırım çabuk fark ediliyor
Raziye1 MrsAyana iki oglumuda 11 haftaliken öğrenmiştim bunda daha küçüğz bakalm ne zaman ogrencez bilmiyorum