Derya iremmerlyn Hamileliğimde başladı yada vardı çoğaldı ama rahatsız edecek boyuttaydı ..hayır hiç geçmedi sen de bir doktora görün istersen ama bir şey yapamacayaklarını hep böyle devam edeceğini söyledi
iremmerlyn FatmaNur_27 tüp bebekle mi hamile kaldınız, ben ona bağlıyorum .İnşallah geçer ne diyeyim benim size göre daha yoğun
iremmerlyn Derya inşallah azalır, cok sinir bozucu birsey. hemen mi cıktı sizinde hamile kalır kalmaz? İpler mi var
Derya iremmerlyn nokta gibi ip gibi hepsi ayrı ayrı şekillerde akşamları azalıyor gündüzleri çoğalıyor hamile kalır kalmaz olup olmadığını pek hatırlamıyorum ama o dönemlerde başladı beni rahatsız etmeye😞
Belmaa16 iremmerlyn tansiyonun düştüğü için oluyo avcuna tuz döküp ye düzelir yada tuzlu ayran iç ayaklarını kalp hizasında yukarı kaldır kendine gelirsin