Kaanmoms valla Rabbim bebeğin geleceği zamanı kendi ayarlıyo ne yaparsanız yapın doğum olmayacaksa olmuyo yani ben de Rabbime sığındım dua ediyorum inşallah kendi sancımla doğum yaparım diye bende 36. Haftadan beri herşeyi yapıyorum ama günümüz geçti bile 40+3 doktor 41e kadar bekleyelim olmazsa suni sancı ile başlatılır dedi ama inşaallah kendi sancım gelir hala da yürüyüş squat felan yapıyorum🤷 inşaallah doğururum artık