sevimlibebekler Merhaba kızlar geceden beri böyle seyirme gibi hissediyorum tekme flan yok. Böyle durum yaşayan var mı? Son günler azalır diyorlar ama bizde tamamen yok gibi hareket
Deletedmon00881 sevimlibebekler bu haftalarda sık sık kontrole gitmeni tavsiye ederim canım, azalma oluyor evet ama arada bir belirgin hareket olmalı bence, birde bebek başından beri hareketli veya hareketsizmiydi ona da dikkat etmek gerekir..
Reyhan35 sevimlibebekler gece 6 7 saat benimde öyle oldu kalktım tatlı yedim gecenin 3 ünde soluma yattım 5 dakika sonra başladı oynamaya bi dene istersen canım bide ben elimi koyunca oynuyor rahatsız oluyo heralde 😂
ahenkk_1224 sevimlibebekler Hareketlerini hissediyorsan eğer korkma. Yeri daraldığı için önceki haftalar gibi rahat hareket edemez zaten 🥰 Haftada bir ya da 10 günde bir kontrole de gitmen lazım nst bağlıyorlar sancına ve bebeğin kalp atışlarına bakıyorlar. 😊
Sedefoznur sevimlibebekler doktora gitmende fayda var ama doktorum bebeğinin hareketlerini günde 10 defadan az hissettiğinde hiç durma hastaneye gel demişti
sevimlibebekler Deletedmon00881 haftada bir gidiyorum zaten bu cuma tekrardan gidecektim ama bugün böyle olunca bir yazayım dedim. Şimdi tatlı bir şeyler yiyince birazcık hareketlendi😅
sevimlibebekler ahenkk_1224 aynen ben de haftada bir gidiyorum kontrole bu cuma gidecektim tekrar zaten bugün böyle olunca korkup buraya yazdım. Tatlı bir şeyler yedim az önce, başladı biraz hareketlenmeye çok şükür🥰
sevimlibebekler bsraguruler o haftalarda çok yoğun hissetmemeniz normal bence, haftalar ilerledikçe daha sık hissedersiniz gibi. Yine de doktorunuzla görüşün tabi🙏🏻
sevimlibebekler Sedefoznur gün içinde takip edeceğim eğer yine devam ederse öyle doktorumu arayacağım🙏🏻
bsraguruler sevimlibebekler bı kaç gündür hareketlilerdi ama.suan pek aşırı hareket yok özellikle geceleri hareket ederlerdi
sevimlibebekler bsraguruler o haftalarda bende de öyle oluyordu bir gün iyi hissediyordum bir gün hiç hissetmiyordum. Normal olduğunu söylemişlerdi korkmayın inşallah bir şey değildir. doktora sorarsınız yine de