Biz planlı ve isteyerek yaptığımız halde ilk hamileyim dediğimde hiç hayalimdeki tepkiyi vermemişti. Inanmadi, saka sandi. Sonra sarıldı falan ama ben cok kotu hissetmistim. Şimdi de karnımı seviyor falan ama kendisi de diyor ben senin kadar yoğun hissetmiyorum muhtemelen doğduktan sonra yüklenecek bana babalık diye. Mesela karnımda oynayınca ben mutlu oluyorum ona gösteriyorum ama o huylanıyor karnın yırtılacak sanıyorum diyor, acımıyor mu karnın falan diye sorular soruyor.😂