Caannaann Kızlar 39+4 oldum nst de sancı kasılma fln çıkmadı. Sadece 2 günden beri çok fazla kasık ve bel ağrım var. 3 gün sonra tekrar gel bakalım dedi doktorum. 40. Haftayı geçirip doğum yapan var mı aranızda. Neden böyle oluyor acaba tehlikesi var mıdır. Tarihler mi yanlış hesaplanıyor. ( ki ben günü gününe eminim tarihimden)
Deletedmon00881 Caannaann hayır canım tarihin doğrudur muhtemelen, 41 haftalık olup sancısı gelmeyen kişileri gördüm, bu arada ağrıların başladıysa yakında doğum sancında başlar, en fazla 5 gün diyim sana 😍
Nebyaa Caannaann benimde 39+3 kasilmalar oluyo nstde cok ufak sanci cikmisti gecen hafta. Hic gelesi yok gibi
Dmrhzn Caannaann ben 7 ay önce doğum yaptım benimde hiç sancım yoktu 39 haftada çatı muayenesi oldum doğum başlatmak için yapıldı 40+5de doğurdum 1 gün daha gelmese 41 haftada suni sancı veriip doğumu başlatacaklardi