Naazli Brcsrgl 12. Haftadan beri her duştan sonra hindistan cevizi yağı sürdüm. 37. Haftadayım hiç çatlağım yok çok şükür. Bana da doktorum sen önlemini al ama bu tarz şeyler genetik ve bünyeye bağlı oluyor demişti. Benim annemde anneannemde de olmamış çatlak
JaleTogrul bu biraz genetik birsey diye biliyorum .. ben 18ci haftamdayim, bebek yagi ve vazelin kullaniyorum henuz catlamadim ama zaten catlama son aylarda oluyor .. bakalim ne olucak 🙂
Deletedmon00881 Brcsrgl genetikle alakalı demişti cildiye doktoru, yinede elinden geleni yap ben 11 yıl önce kullanmıştım ismini bilmiyorum unutmuşum 😂😂
Deletedmon00881 Brcsrgl evet 😂ilkinde bi işe yaramayınca diğer çocuklarda da kullanmadım çatlak patlak yusyuvarlak oldum yeminle öff umrumda değil valla 😁😂