ben yaptırmayı düşünmüyorum bebeğe ve anneye zararlı olabilirmiş her gebeye yapılmasın görüşünü savunan onlarca doktoru okudum. onun yerine açlık ve tokluk kan şekerine yaptıracağım. masum olduğu söyleniyor doktorum 4 dilim baklava yemiş gibi olursun dedi ama direkt olarak glikoz veriliyor o ölçüde ,baklavayla bir değil bence.