Hilal56 Hangi magnezyum ilacını kullanıyorsunuz Bacaklarım çok ağrıyor da magnezyum eksikliğinden olabilir mi
Udduy1818 Hilal56 benimde kalçama sürekli kramp giriyor adım atamıyorum dün doktora sordum magnezyum eksikliğinden diye ilaç verdi
Limonzeytin Hilal56 Doktorum efermag verdi bana günde 2kez içiyorum bu ağrılar olmasn diye rahat olablmem için vermşti. Kullansan iyi olur suda eriyo tadıda güzel😊
Limonzeytin GamzeDurmus yok herhangi sıkıntım olmadı benım marttan beri kullanıyorum 2 tane olarak. Tok karnına için.
benimmdunyamm Hilal56 efermag kullanıyorum günde 1 kere gerçekten iyi geldi bana bel agrima kasik agrima
Zuhalsareelif Hilal56 d vıtamını ve magnezyum eksıklıgındendır canm ben ıkısınede baslayınca gectı kramp ve agrılar bır nebzede olsa
GamzeDurmus Limonzeytin genelde tok içiyorum ama biraz midem rahatsız benim sanırım ondan dokunuyor 🥹
Limonzeytin GamzeDurmus Talcid çiğnersnz iyi gelir ben mide yanmam olunca çiğniyorm talcid çözm böyle oluyo. Magnezym şartmş çnkü o yzden kullanıyorm
GamzeDurmus Limonzeytin kesinlikle magnezyum içeli biraz daha rahatladım bu yüzden içiyorum zaten yaksa da midemi, doktorum mide koruyucu vermişti çok kötü olduğum vakit onu kullanıyorum malesef 🥹
Ask34 Benimde kollarımda ağrı başladı. Acaba magnezyum eksikliği yapar mı? 24. Haftamdayım. Magnezyum vermişti doktor ilk haftalarda ama hiç kullanmamıştım. Şimdi başlasam olur mu sizce?
sutlukahvee Hilal56 Evet magnezyum eksikliğindendir magnezyumun çpok farklı çeşitleri var eczacıya sorun en iyisi