Tubamommy ilaydadml benmde 3 lü tarama testim yüksek çıkmıştı canm şuan 29+3 ğünlük olduk Trisomy 21 için biyokimyasal risk 1.330 AfP 18 di benm beni doktorum perinotolojiye yönlendirdi fetal DNA testi yaptırdım sonuçlarım çok şükür iyi çıktı detaylı ultrason da yapıldı ordada doktorum birşey görmedini bebeğin gayet sağlıklı olduğunu söyledi inşallah sağ Salim kucagımıza alırız hala bazen bende stres yapıyorum ama sağlıklı dediler doktorlar Bundan sonrası hayırlısı artık 🙏❤️
Annesininportakali53 ilaydadml ikili tarama testinin güvenilirliği hepsine göre daha yüksek ikili tarama testin güzel çıktıysa korkma canım üçlü tarama testinin doğruluk oranı çok çok düşük %65 değerinde üçlü tarama testinde ultrason olcumlerin nasıldı peki olcumlerin iyiyse test sonucuna pek güvenme yaş faktörü vs hersey etkiliyor çünkü ama emin olmak istersen perinatolojiye randevu al ben temiz çıkacağını düşünüyorum
Elvan30 Benim de üçlü tarama riski yüksek çıkmıştı. perinatolojiden randevu aldım. amniyosentez işlemi yaptırdım. Sonuç temiz çıktı. Özel hastanede ayrıntılı ultrason yaptırdım . Çok şükür sonuç temiz çıktı. Amniyosentez işlemi kesin sonuç verir.
fulyaablaoluyor gecen hafta benim de yuksek cikti test yapmamiz lazim falan dediler ben istemedim cunku o testler bebegi dusurme tehlikesi oluşturuyor.valla zamaninda kücuk kardesim icin kuzenim icinde aynisini demislerdi Allaha şukur sapasaglamlar ikiside bunlar benim fikrim sen yinede başka bi dr gorusu al icin rahatlasin
ilaydadml Tubamommy aynen öyle inşallah sağlıklı sıhhatli kucagımıza alırız ama yinede insan tedirgin oluyo
ilaydadml down sendromu 1:60 1:250 sadece yaş 1:1480 NTD 1:63500 1:104(2.50moms) Trisomi 18 1:83400 1:300 uçlü tarama degerleri böyle