Bende sol yumurta tembel dedi doktor daha sonra aşılama yapalım dedi eve döndüm bır ay sonra kendiliğimden gebe kaldım ama benegımın kalbi atmıyordu 9 haftalık iken kurtaj oldum 6 aydır korunuyordum suan korunmuyorum ama gebe degılım aranızda böyle bır şey yaşayıp gebe kalan var mı