Merhabalar biz de bugün tam 30+0 haftalık olduk🤰👶çok şükür. Bizim herşeyimiz hazır. Kıyafetler yıkandı ütülendi dolabına yerleşti. Bende kendi ihtiyaçlarını aldım. 2.bebeğim olacağı için ilk oğlumda kalan beşik, puset vardı zaten. Sadece hastane çantam hazır değil onu da ilerleyen haftalarda hazır edecem. Şimdi ev temizliği VS… İle meşgulüm. İnşallah yavrularımızı sağlıkla alırız kucağımıza. Şimdiden hepimize sağlıklı doğumlar diliyorum.