Betiiiiiii yeni doğan bebekler genellikle sık sık altını kirketir canım, 1 numara bezi ben bir paket tek kullanabildim, ikinciye hemen 2 numara aldım, bebeğin kilosuna göre değişiyor canım, ama 2 numarada daha rahat ediyor bebekler ve sızma taşma olmuyor..