Nskyhn aynı hatayı yapmış biri olarak yazıyorum, sonra çok hızlı bi şekilde düşüyo..benim kadın doğumcum da ısrarla demir ilacını kullanmamı önermişti, hayatım boyunca hiç demir eksikliği yaşamadığım, demir depolarım dolu olduğu için ve hemen her gün et tükettiğim için, tabi en büyük faktör zaten kabız olduğum için ve ilaç da kabızlık yaptığı için kullanmadım..sadece bir ay sonra kontrole gittiğimde demir depolarım boşalmış, kanım düşmüştü 😓 13.haftamdan sonra günde 1 tane kullansam bunu yaşamayacaktım ama kendime güvendiğim ve demir eksikliğim başladıktan sonra kullanmaya başladığım için 2 ay boyunca günde 2 tane kullanmak zorunda kaldım 😂 çok şükür düzeldi ve günde 1 e düştük şu an, şimdi doğuma kadar asla bırakmam..benim akılsız başımın derdini bağırsaklarım iki katıyla çekti yani..umarım sizin de aynı olmaz 🙏