Htc_Skru Hanımlar 4 aylık hamileyim , son 3 gündür gecmek bilmeyen bi baş agrısı .. Hamileligimden ötürü ilac da almak istemedim , siz hic ilac kullandiniz mi ?
Edadeniz Htc_Skru aynen dayanılmaz ağrı çekiyorum 3-4 gündür alnım yanıyo gözlerime öküz oturmuş gibi.parol içebilirsiniz hafifletiyor tam geçmesede
mucizemizibekliyoruzz Htc_Skru ilaç kullanacaksanız sadece minoset ya da parol kullanabilirsiniz. Tabi doktorunuza danışarak. Ya da ılık duş alın, başınızı bişeyle sıkın biraz, saçlarınızı çekin damarlar açılsın
Htc_Skru Emlyjams Edadeniz Seyma_ mucizemizibekliyoruzz Belissima Valla hanımlar tesekkur ederim olmadı doktoruma danışcam bisey olur korkusuyla ilac alamiyorum , bu sekilde de zor geciyor gunlerim..
Emlyjams Htc_Skru 13. Haftamda bi basladi su an 31. Haftadayım sen düşün. Parol alman serbest sadece canim. Benim ki gibi parolun hapi gecirmiyorsa da acile gidip serum yiceksin mecbur. Çünkü başka yolu yok gecmesinin. Ama su da bi gercekki benimkini artik gecirmiyor
Emlyjams Htc_Skru sok marketlerde bi maske vardı yapistiriyodun başına geciriyodu simdi onu da kaldirmislar beddua ettim resmen kaldirana
Aysun2834 Htc_Skru cnm tansiyonunu ölçtün mü hiç ? Bende o haftalarda çok çektim ağladığım zamanlar bile oldu kayınvalidem tansiyonumu ölçmese aklıma bile gelmezdi tansiyon düşüklüğünden dolayı ağrıdığı