gizemgencc Sanki alarm kurmuşta uyanır gibi her sabah sabit 06.00 da kalkıyorum sonra zar zor 1-2 saat daha uyuyup kalkıyorum öncedende gece 22.00 da yatardım ama uyandığımda yine saat 10.00 a yakın olurdu.Hamileliğin başından beri böyle 06.00 da alarm kurmuş gibi uyanmak neden olabilir 🤔Hiç buna benzer bir durum yaşayan oldu mu
annenur gizemgencc bebiş acikiyor olabilir mi ben de bu saatlerde onun hareketlenmesi ile uyanıyorum ağzıma bir iki parça birşey atıp yatıyorum eğer uyanmazsam geç kalkarsam o saatlerde çok migdem bulaniyor
050218Ybmety gizemgencc valla ben de öyleyim 20 haftalık hamileyim ilk haftalar 5 bucuk 6 gibi kalkıyordum şimdi 8.30 oldu oturup yatakda kızım zaten bi kaç ay sonra uyuyamıycaz bari şimdi uyuyim diyorum 😂 bizi alıştırıyorlar galiba
Deletedmom_7 gizemgencc sabah ezanında uyanıyorum her gün saat 4 te. Sonra da zor uyuyorum prova mi yapıyorum uykusuz gecelere anlamadım 😂
gizemgencc Alparslaninannesii niye böyle oluyor ben hiçbir fikir yürütemedim normalde hiçbir Allah’ın kulu beni 06.00 da ayağa dikemez 06.00 da uyandıktan sonra kendimi zorla uyutmaya devam ediyorum ama verimli olmadığını da hissediyorum çok değişik bir durum ☺️
Alparslaninannesii gizemgencc valla brn hamile oldugumu öğrenmeden birkac gun once de böyleydim aksam 8-9-10 gini yatar oldum normalde gece 1 de uyurdum sabah 12-1 de kalkardim şimdi esim ise giderkenn 6 da uyanıyorum bende anlamadım
gizemgencc 050218Ybmety galiba olabilir bir de sabah 06.00 da uyanmak kalın bagırsakla ilgiliymiş belki de çok tuvaletimiz biriktiği için vücudumuz bizi uyandırma sinyalleri veriyordur olabilir mi sizce
mavininhertonuu Bu bende bariz belli ben gebelikten önce 5 de işe gidiyorsam 3e kadar(15:00😅) falan uyuyordum hiç uyanmadan, şimdi sabah 9-10 ayaktayım bugün daha erken bile bende anlamadım nedenini, önceden erken kalksamda geri uyurdum hemen şimdi o da yok
gizemgencc mavininhertonuu aynı şekilde bende kendimi hemen geri uyuturdum ama nedense uyandığımda çakmak gibiyim çok garip
050218Ybmety gizemgencc olabilir ama hiç düşnmedim araştırmadim bebekler çoğunlukla gece haraketlenir sabaha karşı durulur derler ya ben de diyorum uyumadan uyandırıyor 😂 cünkü kalkınca yemek yeme istediğim olmuyor gözüm kapalı tuvaletin yolunu tutuyorum
gizemgencc Deletedmom_7 bende öyle mi diye düşünmeye başladım henüz 5+5 teyim bebeğimin henüz benimle iletişimi bile yok neyle ilgili çözemedim 😅
gizemgencc Msfidash demekki yalnız değilmişim bazen buraya sormadan önce hep bir tek ben yaşıyorum sanıyorum sonra normal olduğunu anlıyorum herkeste olduğunu öğrenince ☺️🌸
Deletedmom_7 gizemgencc valla hormonlardan mi bilmiyorum 23 haftalık hamileyim ben uyanınca o da uyanıyor
berfin_21 gizemgencc bebek acıkıyor bence bende bu 3 gündür saat 7 de 6.30 da uyanıyorum bir şeyler atıştırıp uzanıyorum ama bu sefer uykum kaçıyor uyuyamıyorum sersem gibi oluyorum
JaleTogrul gizemgencc 18ci haftamdayim ayni durumu bende yasiyorum.. kalkip sonra 10da falan tekrardan yatiyorum 🤦♀️ sebebini anlamis deyilim vallaha, cok garip 🥴