annesinin_beybisi Tiredmother benim ilk gebeliğim 23+6 yım o yüzden bilmiyorum 25 te öyle mi oluyor ama bende de magnezyum kullanmama rağmen bacak kasılması oluyor özellikle uykuda.
Tiredmother annesinin_beybisi vücuttaki eksiklikten ağrıları anlıyorum da bebeğin bu kadar kasıkta hissedilmesini anlamıyordum yerleşmeyle alakalıymış
Tatlisannedilekk Tiredmother inşallah dediğiniz gibi olur azcıkta olsa rahat ederim🙏🏻 çıldırmam inşallah o zamana kadar..