Tugbasimay 24mayısta sezeryan var kızlar . 2. Hamıleleık olmasına ragmen çok heyecanlıyım. Ruyalarımda hep bebegım dogmus olarak giriyorum. Baklaım bızı neler beklıyo. Sizinde dogumu yakın olan varmı?
tugcesari Merhaba benimde son 12gun uygulamaya gore normal dogum olacak nasipse ama bakalim ne zaman gelecek 😍
Tugbasimay Hepimiz saglıklı sekılde sağ sağlim kavuşalım bebişlerimize inşlalah. Zorlu ve heycanlı bir bekleyiş.