tucedmrtas Günaydın anneler sabah kalktığınızda ayaklarınızda yanma ve acıma oluyor mu 35+4 olduk üç gündür bu şekildeyim üstüne basamıyorum. Gece tuvalete kalktığımda da ayaklarımın üstüne basamıyorum
Rumeysa_95 tucedmrtas tam olarak bende böyleyim bizde 35+5 olduk bir kaç gündür ayaklarım ellerim şişiyor gece yatarken yanıyor sabah kalkınca basamıyorum sanki parçalanmış gibi bir acı hissediyorum etraftan tuzlu az tüket diyorlar ama normal hep yediğim şeyler artık olması gereken durumlar bence 😬
tucedmrtas Gozanca cuma kontrolüm sorcam doktora ama insan korkuyor araştırınca yok gebelik zehirlenmesi gebelik şekeri vs
Gmzenr Korkma bende yemiyorum tuz vs ama yinede ayaklarım ve ellerim aynı ben bunu 33. Haftadan beri yaşıyorum ödem den dolayimis doktor öyle söyledi