Qwwertyvjh bu şekilde nasıl olur bilmiyorum yerinde olsam bir doktordan randevu alır muayene olur durumu konuşurdum şehir hastanesinde artık sezeryanda doktor seçilmiyormuş zaten sizin zamanınıza kim uygunsa o yapıyormuş ameliyatı bence damdan düşer gibi gitmeyin bilgi edinin en az bir defa muayene olun direk doğuma gidince doktorunuz kim vs diye soruluyor garantiye alın kendinizi