berfin_21 Günaydın kızlar nasılsınız bakalım iyisinizdir inşallah size bi sorum olacak ben 17+3 günlük hamileyim yarın uçakla seyahat edicem merak ettiğim konu uçakta kemeri nasıl takıcaz cevaplarsanız çok mutlu olurum
Deletedmom_5 berfin_21 karnının üzerinden sıkmayacak sekilde takarsin zaten göbeğin büyük değildir sorun olmaz 🙂
ipekveatlas berfin_21 32. haftama kadar sık sık bindim ucaga ama bunu hiç hatırlamıyorum nerden takıyodum acaba 😂🤭 göbeğin altından sanırım evet üst olmaz ki
Deletedmom_5 berfin_21 zaten uçakta bi yükselirken birde inerken taktırıyolar onuda nerden taktığınıza cok bakmıyolar takılı olsun yeter. Çok gevsek bi sekilde nerden istiyosaniz takili dursun göbeginize oturmasina gerek yok bence. Ama ben olsam alttan takardim