Bbcrrr Aylarca ovülasyon takip edip bebek bekledim. Her ay başka belirti yaşadım ama hep regl oldum. 3,5 yıl doğal gebelik olmayınca tüp bebek yaptırdım. Hamileymişim ama asla belirtim yoktu. Hatta regl olacağım, tutmadı sanırım dedim kan vermeye öylesine gittim. Sonuç pozitifti. Ne olur belirti aramayın. Rahat olun. Allah gönlünüze göre versin.