Tgcomer canm ☺️☺️😘 sen ben burda doğurmak için can atanlardanz 😋😋 az önce doktoruma mesaj attm şans ya işte dedim Perşembe Doğum şeklim sezaryen olursa ne zamana ameliyat olurum diye ve bana dediği şey yarın boş diğer günler ve haftaya dolu dedi sezaryen istiyorsan yarın gel dedi ben şok bir an da bunalıma girdim . Perşembe Doğum şeklime karar verilecekti sonra bende dedim ki ben normal Doğum için beklicem 4 buçuk kıloda olsa beklıcem siz de kabul ediyorsanız beklıyelm normal doğumu dedim tamam dedi iyi mi yapıyorm bilmiyorm buzamana kadar bekledim şimdi sırf ameliyatları dolu diye normalden vazgeçmek istemiyorum dua edelim birbirimize rabbm yardımcımız olsun insallah