Kizlaar sabah muayene geldim ve 3 cm acikligim varmış. Bebeğimin suyu azalmis bilenler bilir nerdeyse bir aydır havuç suyu iciyordum. Neyse doktorum dedi bu gece nobetciyim gel suniyle deneyelim. Bebeğim tam kanala girmemişti. Neyse işte suniyi taktılar bı saat geçti açıklık 4 cm. Yürüdüm. Açıklık 5 cm . Yürüdüm. Ama ağrılar tavan benim gikim çıkmıyor. Gülüyorum. Ebe şok doktorlar şok😂 sen hissetmiyor musun dediler. Bebeğimin kalp atışları duzensizlesti strese girdi. Neyse doktor suniyi kapadı suyumu patlatti. Kendi sancilarim geldi acilmam 7 cm. Ben de bişey yok. Dayanilmicak bir şey değil deyip gülüyorum. Ben iyiyim bebeğimin kalp atışlarına bakın siz diyorum. Doktor her saat kontrol etti bizim yaramaz kanala tam girmemiş eli yüzündeymis. Kalp atışları çok düşünce dedim ben acı çekmedim zaten benlik bişey yok alin beni. Doktorum da beklesem kanala gircegi net değil bundan üç saat sonra bebek için daha riskli olur dedi. Sonuç olarak 7 cm açıklıkla spinal sezeryan oldum. Su an bebeğim yanımda uyuyor. Yani ben napsam da bizim küçük bey verdi son karari 😂 su an yanımda uyuyor çok şükür 🙏🙏 Allah isteyen herkese bu duyguyu nasip etsin çok coook mutluyum. Herkese hayırlı dogumlar kizlarr 🥳