deletedmom205 Kızlar 18 haftalık hamileyim ikizlerime hareketlerini hissedemiyorum orta kiloluyum cok zayıf değilim ondan mı hissedemiyorum..🤦
Hulyaaaaa75 deletedmom205 Canm bende çok heycanlıydm senn gbi 18+3 te hissettm ilk anlamadm sag kasıgımda bişeyler pıt pıt etti ama smdi 20+4 üm oldar net hissedyoem ki cok tatlı bi his en kısa zamnda hissedersn şnşallah çok gzl bi duygu 😍
Polikistikanne Kiloyla alakası yok bence 74le hamile kaldım 17+5te ufak ufak hissetmeye başladım ve o zamanlar 80 kiloydum. Tamamen karın yapısı ve dolayısıyla yerleşme+bebeklerin konumuyla alakalı olduğunu düşünüyorum. Arkadaşım ikizlerini 22-23 haftalarda hissetmişti ve hamileliğin sonuna kadarda çok fazla hareket hissetmediğini söylüyordu 🙏🏼 Canınızı sıkmayın her bünye aynı olmadığı gibi her hamilede aynı değil 🙏🏼
MlkArsln ben de 19 haftalik hamileyim hala hissedemedim biseyler hissediyor gibiyim ama hic net olarak anlayamadm 😔
Glcanal Ben 23 haftalıkken hissetim bi anda ondan önce en ufak bir kıpırtı yoktu için rahat olsun canımm