Cansutkbs
Kızlar 15 haftalığım plesanta previa teshisi konuldu yukarı cıkar demişti ama 20 gün oldu cıkmadı doktor artık cıkmaz dedi ama kanamam yok şükürler olsun yine erken doğum yapıp bebeğimi kaybetmekten korkuyorum ilk hamilelikte plesante previa vardı ama hep kanamam oldu ve 21 haftalık erken doğum yaptım yine aynısı olur mu marjinal olduğu için rahimi tam kapatmadığı için şimdilik sıkıntı olmsz dediler ama aranızda yaşayan var mı sağ salim kucaklarına almışlar mı bebişlrini😢😢