Bilmemek daha iyi gibi kötü anlamda değil, öteki türlü kafada 40 tilki dolanıyor ve sorgulama başlıyor. Ama öyle değil böyle dediler vs 😅 6 sene önce genel anestezi ile sezeryan oldum. 40 dk sürdü benim sürecim çıkmam tabiki bebek daha kısa sürede odaya çıktı. Ayılınca zaten direk odaya getiriyorlar tabi biraz ağrı oluyor olmuyor diyen yalan konuşur ama dayanılmaz değil. Zaten ağrı kesici veriliyor falan ilk bir kaç saat biraz zor sonra yürüyünce daha iyi hissediyorsunuz. Tabi benim tecrübem genel anestezi olarak. Sonrasında baş ağrısı vs yaşamadım ama çok çok su içtim resmen kana kana desem yalan olmaz ☺️ hayırlı doğumlar dilerim sağ Salim kavuşmanız dileğiyle 🌼