Mimonur Kızlar bu kaç gündür göğüslerimde aşırı kaşıntı var hani desem adet olacam ondan ama değil daha 2 haftam var sizce neden olabilir ? Aynısını yaşayan oldu mu
Limonzeytin Mimonur gebelk belrtileri bu kadar erken çıkmaz kaşntı tek başına belrti değldr. Adt zamanı hamıle olsanzda olmasanzda kask ağrısı göğüs hassasyti ve ağrısı olur sdece genelde böyledr adet olmazsamz kan verin sncu alrsnz net
Mimonur Busbusu aynen canım göğüs ucu kaşıntısı var ama 2 haftam daha olduğu için fazla da umutlanmak istemiyorum
Sibel_72 Kaşıntı gebelik belirtisi değil göğüste hassasiyet belirtisidir hem daha çok erken umutlanıp hayal kırıklığı yaşama kafana takma rahat ol rabbim hayırlısıyla sana bir evlat verir suan stres falan yapma derim