Gozde232734 Herkese iyi akşamlar Hamilelikte üçüncü ayım bitti ama buna rağmen hala et yiyemiyorum. etin yanı sıra tencere yemeği de yiyemiyorum sadece süt ve süt ürünleri badem ceviz fındık çorba meyve ve haşlama sebze sadece bunları tüketebiliyorum. Doktorumla konuştum et yemem gerektiğini söyledi ama ben hiçbir şekilde yiyemiyorum aynı durumu yasayan varmi
Cotton Gozde232734 mangal tarzı denesen kardeş, ben de tencerede yiyemiyorum, diyetisyene sormuştum pişme tarzı farketmez demişti...
Seda0202 Gozde232734 bende ayni eti yiyemiyordum doğum yaptım ve bebegimin direkt kan şekeri düştü az kalsın yoğun bakıma alacaklardı ve doktor bana baya kızmıştı
denizefe ilk gamılelıgımdede aynıydım yemek konusunda bunda da bulntıdan hıc bıraey yıyemıyorum et tavuk balık yemek hıc ır turku yıyemıyorum 13hafta oldu yedıgım tek sey peynır ygrt salatalık marul ve kuruyemıs oglum 4450dogdu bu yemeyle oglumda ekstradan muz yerdım bunda kabızlıl ysadıgım ıcın onu yıyemıyrm bırtek suan haftasndan bır hafta onde gıdıyor yedıklerının kalıtesı onemlı bebek ıcın az ve öz kıymetlı seyler yersen hem kılo almazsın hem bebek ıyı beslenır
Minnakkkk Ilk dört ay ne et ne tavuk ne balık yedim kokusuna dahi tahammül edemıyodum evde yemek pişmedi hıc herşey cok kötü kokuyordu sadece çorba makarna Polat ve patates yedım suan 31 haftalığım bebegımın kılosu gayet ıyı ve deli gibi et yıyorum 😀 zaten ılk uc ay sızın deponuzu tukettıgı ıcın dert etmeyın o kadar me de olsa yıceksınız bu süreç gecıcı
cito83 bende yemedim et süt yumurta balık5 aydan sonra başladım doktor bana yiyemediğin hiçbişey için kendini zorlama dedi vitamin verdi şuanda kilosuda boyuda haftasıyla uyumlu sıkıntı yapma tiksinerek yesen zaten kusarsın boşuna kendine eziyet etme