B3gul acargolge5 inşaallah biraz öyledir İlk kızım 40+2 de doğdu mahvolmuştum. Bu 37 38 de gelse ne güzel olur
Cinarsmom acargolge5 benim oğlan 37+6 da gelmişti şimdi 38+1 olduk kızımda. Gelen giden belirti hiçbir şey yok. Bence alâkalı değil🤔