Nurakin077 Kızlar son 7 gün ama ne gelen var ne giden sancılarım vardı yalancı artık onlarda yok 3-4 gündür Çarşamba da Çarı muayenesi yapacağım dedi doktorumuz 😔ne zaman gelecek bu bebiş
F_s_ Nurakin077 al benden de o kadar 😭 Çatı muanesi yaptı geçen hafta çarşamba günü gel doğumunu başlatalım dedi. Suyumda gelmedi. Sancımda çok hafif oluyor. Nasıl olacak böyle
Necla_kesenel Nurakin077 benim son 10 günüm kaldı ama hiç tik yok yalancı sanci bile 🥺🥺🥺bol yürüyüş hareket temizlik vs. Ne varsa deniyorum ama yeri rahat herhalde oglusumun😅bana mısın demiyor arada aşırı sertleşme oluyor o kadar🤦♀️🤦♀️
Nurakin077 F_s_ benim doktor 39+1 de yapmış olacak canım çarşamba yapıcam dedi ama hiç Bir şey yok ilk gebelik bu arada geçen nst de kasılma çıktı ama ondan sonra bende bir şey hissetmedim ufacık dahi sadece sertleşiyor karnımda eskiye nazaran daha sıklıkla
Nurakin077 Ezgii0 Necla_kesenel Yeliz6767 F_s_ bu posta yorum yapan Anneler doğuma falan giderseniz mutlaka haber verin bakalım kimlerin ki gelecek bizi neler bekliyor 🫠😍
Yeliz6767 Maalesef 39 haftalık olduk kasılmadan başka bir şey yok şu andada baya hareketli ve kasılıyor 💁♀️
Nurakin077 Yeliz6767 benim son 3-4 gündür hareketi de azaldı sancılarım oluyoedu onlarda yok artık bakalım çatı muayenesi de neler söylemek merakla bekliyorum bende ama suni almaktan korkuyorum ya
Nurakin077 Necla_kesenel canım öyle daha az önce yürüyüşten geldik eşimle valla 25 haftaya kadar çalıştım sonra işten çıktım ama evde de hep hareket ettim 30 dan sonra her gün yürüyüş yaptım yani sancım vardı geçen haftaya kadar 3-4 gündür onlarda yok dediğin gibi benimde sık sık sertleşiyor karnımda toplanıyor o kadar
Nurakin077 Ezgii0 iyice stres oldum valla kendi sancım gelsin çok istiyordum 7 günde neler olur bilinmez tabi ama