Ezgii0 Hasretlerden- bende bugün oldum. 38de. Korkulacak bi şey yok 10 25 sn sürüyor acı denicek gibi bi acı değil. Sadece sonrasında kasık karın ağrım var şuan
Nurakin077 Eeeyyyllluuulll kuzum dediğim gibi kendimi şartlamışım Kİ inançlı biriyimdir ama sanırım bu biraz da toplum baskısının etkisi ama hayırlısı olsun İnşAllah cuma kavuşacağız Allah’ın izni ile
Quadera Hasretlerden- 4. Kez çatı muayenesi oldum. Korkulacak hiçbir şey yok. Bacaklarını kasma yeter iki dakikalık iş 🌸