Kızlar benim ikinci gebeliğim bu. İlkim henüz 8 aylık
Bu bebisimizde 16 haftalık
Tabiki cinsiyeti belli. Fakat babamız malesef yanımızda değil. Onsuz öğrenmek istemedik içimiz buruk olacaktı yoksa beraber öğreneceğiz . Babamızın Gelişini kutlamak amaclida ufak çaplı bir parti duzenleyecegim inşallah.tabiki önemli olan sağlıklı olması ama genede Şimdi sizden tahmin almak istiyorum çok merak ediyorum içim içime sığmıyor. Doktorumuz sadece gorumceme söyledi o ayarlayarak herşeyi bakalım ☺️
Rabbim isteyen herkese nasip etsin bu arada bu duyguyu çokca amin 🙏
[https://www.hizliresim.com/r7h40ih](https://)
[https://i.hizliresim.com/25v0a9k.jpg](https://)