Kızlar merhaba 36+3 günlük hamileyim. Aşağıdan sanki bıçak saplanır gibi 2 saniye süren bi ağrı giriyor ara ara, bu uzun süredir oluyor ama bu gece 4-5 kez oldu. Düzensiz ve anlık olduğu için umursamadım, çok okuyup araştırıyorum ama ilk gebeliğim olduğu için kafam çok karışıyor. Kimisi regl ağrısı gibi bir ağrı olduğunu söylüyor doğum sancılarının, acaba bu hissettiklerim gibi yaşayan var mı doğum sancısını, çünkü 2 saniyede bile ben çığlık atarken buluyorum kendimi öyle şiddetli bi ağrı🥲 bebiş baş aşağı pozisyonda, fikirlerinizi alabilir miyim🐰🥲💖