Gozdeonay uygulamaya göre son 27 erken doğum riskim vardı doktor bundan sonra korkma dedi daha hastane çantamı hazırlamadım herşeyimiz tam sadece çantaya konulacak böylede rahatım aniden doğursam ne bok yiyeceğim bilmiyorum 😅😅😅 bide eve abla alacağım temizlik için ağrım çok oluyor götümü yataktan kaldırasım gelmiyor benden rahatı mezarda valla😅😅😅😅