Doğsa artık bu hafta hayırlısıyla ama hiç sancı hissetmiyorum sadece kasılma oluyo arada.doktorum geçen haftaki kontrolde 40+5e kadar bekleyebiliriz kendi sancılarını dedi aslında nst de hafif sancılarım cikiyo her girdiğimde ama acaba gerçek sancı gelicek mi ?