Muge_K Kızlar 10+6 günlük hamileyim ilk defa iki gündür bir damla pembe renkte kan gibi bi sıvı geldi.oda gün içinde bi kere.korkuyorum sizce bebeğim de bir sorun mu var.birde 3 gündür göbek kısmında bi agri var hafif hafif lütfen bilen biri yardım etsin
Ozisko Muge_K canım korkma sakın. Çok canlı parlak kırmızı akıntıdan korkacaksın demişti doktorum. Bende de kahverengi akıntı olmuştu yerleşme kanaması dedi ama canlı kırmızı renk olursa sıkıntılı. Senin pembeymiş hiç korkma yani yerleşme kanaması olabilir. Doktoruna da zaten söylersin o da sana korkma diyecektir. ☺️ Yarın doktoruna görün ama.
Muge_K Ozisko yarın doktor kontrolüm var sabahtan bir türlü uyku tutmadı inşallah birşey yoktur.Çok teşekkür ederim cevabınız icin