BeyazPapatyam Kızlar yanmış, tel tel kopan saçlarınız için ne yapıyorsunuz? Kestirmek istemiyorum ama mecburum sanırım. Saç tellerim aşırı pürüzlü, cansız ve elimi attığım yer kopuyor. 😪😪
goldumsu BeyazPapatyam malesef tek çaresi kestirmek. Uzasın diye dax supergro ve hindistan cevizi yağı kullanıyorum iki senedir baya toparladı. Benim açıcı yüzünden kuaför hatası kaynaklı dipten 3 numara gibi kopmustu suan baya sağlıklı.
Gozdeonay BeyazPapatyam en büyük önerim şampuanım olacak lorael paris elseve siyah pembe olan koparak dökülme olmayınca ve normal dökülmede asiri etkili eşimde ve bende çok kötü durumdaydı saçlarımız gerçekten çok kısa sürede çok etkisini gördüm birdaha da değiştirmem
BeyazPapatyam goldumsu benim hamilelikte süper hızlı uzadı ama şimdi son haftalardayım dökülme kopma başladı 😪
_papatya-ilaydam06 Limon suyuyla Hindistan cevizi yağı varsa hakiki zeytinyağı az bisey karışım haline getirip saçlarına sür yedir maske şeklinde beklet 1 saat yıka haftada 2 kez yapsan saçlarını onardıgını parlaklığını ve yumuşaklığını anlıcaksın şampuan secimi olarak yıllardır saçlarıyla uğraşan bir kişi olarak ta deneyimleri mi yazıyorum eğer saçların işlem çok gördüyse herhangi bir işlem şimdiye kadar tuzsuz şampuan kullanmanı öneririm toparlaması icin syos bu konuda çok iyi 😊
BeyazPapatyam _papatya-ilaydam06 saçlar bir de kıvırcık olunca 🥹 aşırı yıpranıyor ve bu zamana kadar hiç bişey yapmamıştım
BeyazPapatyam _papatya-ilaydam06 hindistan cevizi yağını duymuştum deneyeceğim onu. Önce kestirip uçlarındaki boyadan kurtulmalıyım sanırım
NM_mom Davines keratin saç bakım maskesini kullanıyorum haftada 2 kere toparladı saçımı. Sarı saç kullandığım için malesef koptu artık saçımın üst kısmı kopuk halde uzuyor şimdi😂😂