uykularharamoldu bizzat yaşadım ve normal doğum yaptım. Bende ilk korkuyodum basurdan dolayı. Ama emin olun sancılarınız başladığı an ve ıkınma geldiği an basur aklınıza bile gelmiyo. Vaelığı yokluğu bir oluyo. Ben unutmuştum aklıma bile gelmedi taaaaa ki doğumumu yapıp doktor dikerken senin basurun varmıydı sorusunu soranada kadar fkfkfkfkdk benim içten basurum vardı yani afedersiniz wc mi yaparken ıkınırken 1 meme şeklinde çıkıp geri içeri giriyodu doğumumu yapınca 2 meme şeklinde dışarı fırtlamış ama tuvaletimş yaparken çok hafif acı hissederdim ama onda da ağlicak yada sızlicak bi derecede değildi. 40 ım çıkmadan bi kaç güne geçti. Bol bol su için ve sıvı şeyler tüketin kabızlığa dikkat edin. O zmaan hiç bi sorun yaşamadan geçiyo basur. Hayırlı kolay doğumlar dilerim 🤭