Angeell_ Damla04 bizimde 23 Mayıs bir aksilik çıkmaz ise 38 bugün bitiyor🌸 Sezeryan olucak Allah nasip ederse inşallah 🙏🏻 @Sdakyasda
bir_pasa_annesi Damla04 ay bu haftaları görünce nasıl hevesleniyirun daha biz 14 haftadayiz sağlıkla kucağına alırsın inşallah cnm bnm
Tugbasimay Benımde 24 mayıs sezeryana gün verdı doktorumuz.. Baklaım o zamana kdr durcaklarmı ıcerde. Tedirgin olmaya basladım ya suyum gelırse aniden, ya sancım baslarsa falan dıye . Bakalım hayırlısı
dmrcmsy Tugbasimay canım bende sen gibi panik atak yaşadım ama inan herşey geçiyor. Herşey kafada bitiyor ilk olduğğundan galiba inşallah güzel doğumlarımız olur 🙊💜 Bu arada nişane veya su gelse bile ilk hamilelikte hemen doğum gerçekleşmiyor ki sezeryan oöarak ne güzel gününü de almışsın 💁🏼♀️
Tugbasimay Kilo söledımi doktorunuz kızlar.. 37+3 de gittim en son. Suan net ölemem büyüdü çok sonuc hatalı cıkar. Ama haftaısyla uyumlu dedı. Çok merak ediyorum ya. Suan 38+0 olduk
Reyhan35 Tugbasimay 37+2 de 3050 demişti canım ama haftasıyla uyumlu dediyse iyidir 3000 3200 arasıdır 🥰