Benim de karnımda ağrı oluyor ara ara don kontrole kadar doktorum rahim yükseldiği için demişti onunla mı alakalı bilmiyorum bir sonraki kontrolümde detaylı. Soracağım çünkü haraketini kısıtlıyor reglin ilk günü gibi dinlenince geçiyor ama normal mi bilemiyorum kızçeler 🧶