EsrefSevdaOrman Son 13 günüm kaldı medikalpark hastanesinde Cengiz beye gittim ama pek içime sinmedi önerilerinize ihtiyacım var 🤗
Esraserpil Canm batman dunya hastanesinde ozge ozturk var iyi bir bide yasam hastanesinde yasemin afşin geldi o doktora 10 numara diyorlar yillardir gebe kalamayan insanlar 1 ayda o doktorun tedavisiyle gebe kalmis istanbul toprak hastanesine gitmisti yeniden gelmis 10 eylul basladi hasta kabulune yasemin hanima gitmeni tavsiye ederim nettende bakabilirsin google isimini yazınca cikiyor doktor hanimin yorumlara goz at 😊
EsrefSevdaOrman Esraserpil özge hanıma aldım randevu . Yarın sabah Yasemin hanıma randevu ayarlayabilirsem ona gidiyim çok teşekkür ederim 🙏🏼🤗
EsrefSevdaOrman Esraserpil baktım canım Google dan gerçekten yorumlar süper 👍 içim çok rahatladı çok çok teşekkürler
busrablc EsrefSevdaOrman canım özge hanımdan memnun kaldınmi. Bende normalde dünya hastanesinde deniz beye gidiyodum ama tayini çıkmış bu ay son muayenem olcakti, bende doktor arıyorum suan
EsrefSevdaOrman busrablc Özge hanımla olan randevuya gitmedim canım ama yaşam hastanesindeki Yasemin hanıma gittim çok çok memnun kaldım bence direk oraya gitmelisin
busrablc EsrefSevdaOrman yasamdaki yasemin hanimin muayene ücreti ne kadar peki. Birde ben doğumumu ankarada yapıca m burdan sevk yazmaları gerekiyorlarmis ankaradaki hastaneye yazar mi acaba sevki ilk defa muayene edeceği icin
EsrefSevdaOrman busrablc 35 lira ödedim ben girişte nst kan ve idrar testine de 60 lira ödedim sevk konusunda hiç bi fikrim yok bi konuşursun onu da çok naif bi insan bence yardımcı olucaktır