Diloss_14 Merhaba,
Derya Hanım için de, Asiye Hanım kadar olmasa da; hızlıca muayene edip, çok hızlı konuşuyor diyenler var. Yaklaşık olarak ne kadar süre odasında kalabiliyorsunuz ve sorularınıza ayrıntılı olarak cevap veriyor mu?
Teşekkür eder, kolay, güzel bir doğum; hayırlı, sağliklı evlat dilerim.