Sudenr Tugbartu 39 hafta en iyisi çok erkenden alınması iyi değil bebekler 1 haftada bile yarım kilo alıyorlar bende sezeryanım 39 haftada istiyorum dedim doktoruma sıkıntı yok olur dedi senin suyuna bağlı dedi 37 38 erken ilk gebelikse
Nzlasln Tugbartu bana 38+4 de gün verdi bende 39 için biraz direttim ama sancılarım başladığı için beklemenin bir manası yok dedi