Seyma_ her besin her kişi ya da bebekte aynı etkiyi yaratmayabiliyor saydığınız besinlerin içeriklerini düşük kalorili ve daha az şekerli şeylerden de karşılayabiliyorsunuz ayrıca öncelik anne sağlığıdır anne sağlıklı olursa bebek de sağlıklı olur 😊 bende şeker yok ama hemen hemen buna yakın şekilde besleniyorum hep böyleydi bebeğimin 1 hafta geriden geldiğini öğrendiğimde saydıklarınızdan bol bol yedim ve bir sonraki kontrolde değişen bir durum olmadı o yüZden eski yeme şeklime geri döndüm çünkü size verilen öğünler de emin olun bebeğinize gayet yarıyor ayrıca doktorunuz herşey normal dediği sürece içiniz rahat olsun 😊