Bugüne kadar doktorumla doğum hakkında hiçbir şey konuşmadık yarın kontrol var 38. Haftaya girmiş olacağım tam. Geçen kontrol nst de herşey güzel çıktı herhangi bir risk falan yoktu bugüne kadar da ama normal mi yoksa sezeryan mı ben bile hala emin değilim. Yarın çatı muayenesi yapar mı sizce