Meltem19 Merhaba tatlı hamişler benim tsh yep 3,46 3,5 bu şekılde doktorum ama birşey demiyor ilaç kullanmam gerekiyor mu sizce kullanan varmı?
scl Meltem19 benimde ilk 3 çıkmıştı canım sonra 4 e çıktı bi hafta sonra. Dahiliyeye gittim ilaç verdi 1 ay sonra 1.48 düştü ilaca devam ettim şuan 0.50 çıktı aynı şekilde devam et dedi doktorum 😌
Sydgrdl Meltem19 kesinlikle kullanman gerekiyor canım ben hamileliğin başından beri kullanıyorum kullanmazsan sorunlara yol açıyormuş bence sen iyi bir dahiliye uzmanına görün bi an önce hapa başlasin
EsraAykzdemir Meltem19 kullanmanız gerekiyor. Benimde o şekildeydi değerlerin 100mg levotiron kullanıyorum. Suan 1,24 falan. Sürekli kullanmam gerekiyomuş
Duygu8733 Ben kullanıyorum canım gebelikte tsh 2.5 olması gerekıyor o yuden her ay dahiliye ye kontrole gıdıyorum
Meltem19 Bende troıd hastalıgı genetık oldugu ıcın endıselenıorm ıkı kere bakıldı hormona doktor bi sorun yok diyor bı sonrakı ay tekrar bakalım dedı bende endıselendım sonucta can tasıyorum etkılermı bebegımı bilmiyorum .dahılıyeye gittim o bi sorun yok dedı 5ustu olması lazım sanırım yarın endokrınolojiye gidecegım.ben mi abartıyorum artık paranoyak oldum 😔😔😔
Duygu8733 Meltem19 hiç bişey olmuyor çok yüksek olup saglıklı cocuk doguran tanıdıklarımda var içininizi ferah tutun bende heray gıdıp kan verıyorum dahılıyeye ılacımın dozunu ayarlıyor doktor gebelıkte 2.5 ve altı olması gerekıyor tsh
KbraKoc Meltem19 kendi doktorundan ziyade dahiliye veya endokrin önerisini de almanı tavsiye ederim bide genetikse kullanman gerekebilir ve çok sık baktır tsh a bir anda yükselebiliyor
Sinemm Kullanmanız gerekir benim.su an normal.seviyede ama kullanmaya devam ediyorum doğum.plana kadar bitincede duruma göre bakilcak
Sydgrdl Nrhncn hamile kaldığında ilk yapılan testlerin içinde vardır canım seninki normal çıktığı icin doktor bisey dememiş ondan bilmiyorsun benimkide normal olsaydı haberim olmazdı sanırım 😊
Rukiye1997 Ben de sağlık ocagında yaptırmıstım 5.85 cıkmıstı bi hafta snra doktoruma gösterdim tekrar istedi 7 cıktı bu sefer tiroid ultrasyonu cektirdim bi sorun cıkmadı sadece tshım yüksek cıktıgı için ilaç verdi onu kullanıyorum bende
Meltem19 25 mg eutrox verdi serbest t4 de düşüktü onun içinde iyot vitamini verdi .Bebeğe etkisi olmuyomus ama düşük olmaması için ilaç kullanılması gerekiyormus kızlar.
Meltem19 Kızlar bir sorum daha olacak doğumcuma söylemem gerekiyor mu sizce ? Doktoruma mesaj attım dönmedı bile sadece gelecek muayenede tekrar bakalım demişti