gzmgyrnl62_
Merhaba ben de tip1 diyabetim , 22 senedir 23 yaşındayım 11 aylık iken olmuştum . Şuan 17 haftalık hamileyim hba1c 8.7 idi şuan 6.5 a düşürdüm diyet yaparak . Bana tecrübelerinizden bahseder misiniz gebelikte nasıl ilerledirniz son aylarınız nasıldı şeker konusunda doğumunuz ve doğum sonrası bebek nasıl bir süreçte ilerledi . Doktorlar beni çok korkuttu ciddi anlamda o yüzden doktorları değil de daha çok tecrübeli kişilerle konuşmak daha iyi geliyor