Kızlar şubat ayında covid geçirdim 14 haftalıkken, şimdide 28+3 günlüğüz aynı belirtileri yaşıyorum acaba tekrar covid olmuş olabilir miyim, çarşamba günü kan uyuşmazlığı iğnesi vurulmaya gideceğim eğer pozitif çıkarsam gidemem diye testte veremiyorum ne yapacağım bilmiyorum zaten şubattan beri kan sulandırıcı iğne vuruluyorum başkada ilaç verilmiyor.
Belirtilerim
Birkaç gündür sırt ağrısı, boğaz ağrısı, halsizlik, bitkinlik, nefes almada biraz zorluk, bunlar şubat ayındada vardı şimdide o zaman ekstra ateşim vardı ama şimdi yok.